Виховна система школи – це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання. У школі відбувається моральне становлення учнів, формування в них творчого мислення, відповідальності.
Пріоритетним у виховній роботі школи є:
- реалізація особистісно-орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;
- залучення молоді до національної та світової культури;
- збереження морального та фізичного здоров’я підростаючого покоління;
- виховання патріотизму, громадських якостей особистості;
- забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої компетентності.
Педагогічний колектив школи працює над реалізацією проблеми «Виховання соціально активної та гуманістично спрямованої особистості».
Головна увага приділяється:
- формуванню громадянина - патріота України;
- створенню умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів;
- виховання громадянина з демократичним світоглядом і культурою, який не порушує прав та свобод людини;
- виховання в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я, формування належних гігієнічних навичок і засад здорового способу життя.
Учнівське самоврядування «Шкільна галактика». У її складі нараховується 6 функціональних центрів:
НАЗВА ЦЕНТРУ | ФУНКЦІЇ |
Шефський | * участь у різноманітних акціях милосердя, надання допомоги ветеранам праці і ВВВ, організація поздоровлень вчителів і ветеранів зі святами; * допомога молодшим школярам у навчанні, в організації шкільного життя;допомога в проведенні акцій, рейдів, конкурсів, свят, організації роботи ради класів. |
Дисципліни і порядку | допомога педагогічному колективу школи у вирішенні питань дисципліни, культури поведінки учнів на перервах, під час прийому їжі у їдальні, під час проведення спортивних та культурно-масових заходів. |
Інформаційний | * висвітлення роботи учнівської ради в стіннівках, бюлетенях, шкільній газеті «Перерва»; * виготовленнястінгазет до різноманітнихзаходів. |
Спортивний | * залучення учнівської молоді до активної участі у просвітницькій та волонтерській роботі щодо пропаганди та оволодіння практичними навичками ведення здорового способу життя в середовищі однолітків. * проведення спортивних акцій, турнірів, туристичних змагань і походів; * пропаганда здорового способу життя; * здійснення нагляду за фізичною формою учнів та станом здоров’я. |
Навчальний | * залучення учнів у гуртки, * виступає з ініціативою про створення нових гуртків за інтересами; * допомога вчителям в організації тематичних вечорів; * участь в облаштуванні навчальних кабінетів, організації виготовлення посібників, дидактичного і роздаткового матеріалу, облік і збереження обладнання; * проведення заходів, спрямованихна підвищення якості знань учнів (предметні олімпіади, вечори, стінгазети, конкурси, огляди підручників). |
Культосвітній | * проведення культурно-масових справ, організація шкільних і класних вечорів, свят народного та шкільного календаря, розподіл між класами та учнями доручень по підготовці цих заходів; * вивчення побажань учнів щодо організації і роботи гуртків художньої самодіяльності, проведення запису в гуртки.; * організація проведення конкурсів і оглядів художньої самодіяльності. |
Гуртки за інтересами
Керівник | Гурток | Проблема |
Полтавський А.В. | Волейбол | Удосконалення вмінь оперувати різними прийомами при грі |
Горіна О.М. | Геродот | Краєзнавчо - пошукова робота. Вивчення історичного минулого с. Гаївка |
Батрак А.В. | Оберіг | Дослідження народознавчих елементів у творах українських письменників |
Поліщук М.В. | Сервер | Володіння прийомами програмування та створення слайдів, електр. таблиць |
Грицак Т.А. | Знавці математики | Розвиток логічного мислення , обчислювальних навичок |
Золотухіна Л.М. | Юні друзі природи | Розвиток вміння приймати відповідальні рішення з питань охорони навколишнього середовища |
Соколовський Р.С. | Фантазія | Розвиток творчих здібностей через виконання практичних завдань |
Харченко О.В. | Умілі ручки | § Розвиток моторних навичок, образного мислення, уваги, фантазії, творчих здібностей, формування естетичного й художнього смаку. |
Похвала Б.А. | Клуб знавців англійської літератури | § Формування дискусійних навичок через обговорення в літературних творах |
Коментарi