Виховна система школи – це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання. У школі відбувається моральне становлення учнів, формування в них творчого мислення, відповідальності.

Пріоритетним у виховній роботі школи є:

- реалізація особистісно-орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;

- залучення молоді до національної та світової культури;

- збереження морального та фізичного здоров’я підростаючого покоління;

- виховання патріотизму, громадських якостей особистості;

- забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої компетентності.

Педагогічний колектив школи працює над реалізацією проблеми «Виховання соціально активної та гуманістично спрямованої особистості».

Головна увага приділяється:

- формуванню громадянина - патріота України;

- створенню умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів;

- виховання громадянина з демократичним світоглядом і культурою, який не порушує прав та свобод людини;

- виховання в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я, формування належних гігієнічних навичок і засад здорового способу життя.

Учнівське самоврядування «Шкільна галактика». У її складі нараховується 6 функціональних центрів:

НАЗВА ЦЕНТРУ ФУНКЦІЇ
Шефський * участь у різноманітних акціях милосердя, надання допомоги ветеранам праці і ВВВ, організація поздоровлень вчителів і ветеранів зі святами; * допомога молодшим школярам у навчанні, в організації шкільного життя;допомога в проведенні акцій, рейдів, конкурсів, свят, організації роботи ради класів.
Дисципліни і порядку допомога педагогічному колективу школи у вирішенні питань дисципліни, культури поведінки учнів на перервах, під час прийому їжі у їдальні, під час проведення спортивних та культурно-масових заходів.
Інформаційний * висвітлення роботи учнівської ради в стіннівках, бюлетенях, шкільній газеті «Перерва»; * виготовленнястінгазет до різноманітнихзаходів.
Спортивний * залучення учнівської молоді до активної участі у просвітницькій та волонтерській роботі щодо пропаганди та оволодіння практичними навичками ведення здорового способу життя в середовищі однолітків. * проведення спортивних акцій, турнірів, туристичних змагань і походів; * пропаганда здорового способу життя; * здійснення нагляду за фізичною формою учнів та станом здоров’я.
Навчальний * залучення учнів у гуртки, * виступає з ініціативою про створення нових гуртків за інтересами; * допомога вчителям в організації тематичних вечорів; * участь в облаштуванні навчальних кабінетів, організації виготовлення посібників, дидактичного і роздаткового матеріалу, облік і збереження обладнання; * проведення заходів, спрямованихна підвищення якості знань учнів (предметні олімпіади, вечори, стінгазети, конкурси, огляди підручників).
Культосвітній * проведення культурно-масових справ, організація шкільних і класних вечорів, свят народного та шкільного календаря, розподіл між класами та учнями доручень по підготовці цих заходів; * вивчення побажань учнів щодо організації і роботи гуртків художньої самодіяльності, проведення запису в гуртки.; * організація проведення конкурсів і оглядів художньої самодіяльності.

Гуртки за інтересами

Керівник Гурток Проблема
Полтавський А.В. Волейбол Удосконалення вмінь оперувати різними прийомами при грі
Горіна О.М. Геродот Краєзнавчо - пошукова робота. Вивчення історичного минулого с. Гаївка
Батрак А.В. Оберіг Дослідження народознавчих елементів у творах українських письменників
Поліщук М.В. Сервер Володіння прийомами програмування та створення слайдів, електр. таблиць
Грицак Т.А. Знавці математики Розвиток логічного мислення , обчислювальних навичок
Золотухіна Л.М. Юні друзі природи Розвиток вміння приймати відповідальні рішення з питань охорони навколишнього середовища
Соколовський Р.С. Фантазія Розвиток творчих здібностей через виконання практичних завдань
Харченко О.В. Умілі ручки § Розвиток моторних навичок, образного мислення, уваги, фантазії, творчих здібностей, формування естетичного й художнього смаку.
Похвала Б.А. Клуб знавців англійської літератури § Формування дискусійних навичок через обговорення в літературних творах
Кiлькiсть переглядiв: 122

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.